Roc Repulpant Eclat Radiance Rejuvenate

by 15:50 2 yorum
.merhabalar bugün size Roc Repulpant Eclat Radiance Rejuvenate ürnü hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Öncelikle blogger da yeni olduğum ve hatta ilk yazım olduğu için bir hatam olursa beni mazur görün :)
                   Öncelikle bayıldığım ürünler ile başlamak istiyordum fakat bitirmek için kendimi zorladığım ve sonunda dibini gördüğüm bu ürünle başlamak kısmet oldu..
       

 Makyaj uzmanının tavsiyesiyle hatta bayıla bayıla anlatıp beni hayran bıraktıgı bu urunu ilk aldığımda çok çok çok fazla beklentim vardı. Işıltı vermesi , gözenekleri sıkılaştırması ve daha önce hiç temizeme suyu deneyimim olmadığı için harika bir başlangıç yapacağımı söylemesi üzerine büyük bir hevesle aldığım bu ürünü ilk kullandığım andan itibaren hayal kırıklıklarıyla bitirmeye çalıştım.
          Cildinizde kesinlikle yağlı bir his bırakıyor ve kullandığınız zaman yüzünüzde karıncalanma yapıyor. Markanın vaad ettiği o ışltılı ve pürüzsüz cilde de sahip olmuyorsunuz malesef... Bu ürünü almak isterseniz en az iki üç defa düşünün derim..

Unknown

Blog Sahibi

Yorum Bırakmayı Unutmayın :)

2 yorum:

  1. Merhaba blogunu yeni kesfettim ve takibe aldım bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar cok tesekkur ederim hemen takibe aliyorum :)

      Sil