DENEYİMLEDİĞİM KURU ŞAMPUANLAR

by 12:21 4 yorum
DENEYİMLEDİİM KURU ŞAMPUANLAR

Özellikle sınav dönemlerinde ya da çok yoğun geçen bir günün ardından yağdan muzdarip ve sönmüş saçlarımızın gün aşırı alınan duşlar yüzünden nemini kaybetmemesi için yıkamak yerine hızlı ve etkili çözümler ararız. Bu konuda  kuru şampuanlar vazgeçilmezim.



Bu güne kadar birçok kuru şampuan deneyimledim. Şimdi elimde olan ürünleri gelin birlikte deneyimleyelim.


BENRİ VE ELİDOR KURU ŞAMPUAN 


Bu güne kadar kullandığım en kötü ve en etkisiz iki ürünü hızlı bir şekilde yorumlamak istiyorum. Benri'nin kestane renkli kuru şampuanı saçınızda ağır sprey etkisi yaratırken ne kadar beklerseniz bekleyin her elinizi saçınızza sürdüğünüzde içindeki boyasını akıtıyor. Yaz aylarında terlemenin de etkisiyle alnınızdan yüzünüze ve ensenizden giydiğiniz kıyafete boyayı akıtıyor. 
Elidor ise ağır sprey etkisi yaratırken saçınızda ne kadar dağıtırsanız dağıtın kepekli ve kirli bir görüntüye neden oluyor.


SCHWARZKOPF GOT2B KURU ŞAMPUAN 


Kokusu çok fazla hoşuma gitmese de saçlara 20 cm uzaklıktan sıkıldığında ince beyaz bir pudra tabakası bırakıyor. ve bu pudra parmak uçlarınızla saç diplerinize yedirdiğiniz zaman gidiyor. Saçlarıma banyodan çıkmış gibi tertemiz bir etki vermese de saçlarımı ağırlaştırmayıp , saçlarımın yumuşaklığını koruyor.  Ancak en fazla kullandığım günün akşamı saçlarımı yıkamam gerekiyor. 


TONİ&GUY CLANSE DRY SHAMPOO 



Öncelikle kokusunun cok güzel olduğunu belirtmek istiyorum. Temizlerken volüm verme özelliğini çok seviyorum. Saçta kalıntı bırakmayıp saçtaki yumuşaklık hissini de yok etmiyor. Kısaca zor zamanlarımda kullandığım ikinci kurtarıcı ürünüm


BATİSTE DRY SHAMPOO


Performansını en çok beğendiğim ve bitirdikçe aldığım mükemmel bir ürün. Saçta ağırlaştırma yapmazken temiz kokusuyla da gönlümü fethediyor. Sönmüş saçlarda  harika volüm etkisi yaratıyor. 
Saçın kendi yumuşak yapısını da bozmuyor . 


Benim kuru şampuanlar hakkındaki yorumlarım bu şekildeydi, umarım beğenmişsinizdir.  :)

Unknown

Blog Sahibi

Yorum Bırakmayı Unutmayın :)

4 yorum:

  1. 2 farkli batiste kullandim ama sertlestirdiler maalesef, sanirim artik orijinalini deneyecegim tesekkürler yazin icin canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmiş olmama sevindim kuzum . İnşallah denediler sonra beğenirsinbeğenirsin

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Beğenmiş olmama sevindim kuzum . İnşallah denediler sonra beğenirsinbeğenirsin

      Sil