Armokitty Pudra Kokulu Kedi Kumu

by 08:37 1 yorum
Armokitty Pudra Kokulu Kedi Kumu
 İnce Taneli Topaklaşan Bentonit Kedi Kumu



Özellikle astım hastasıysanız ve evinizde size eşlik eden dünya tatlısı arkadaşlarınız varsa , hem onların sağlıkla ihtiyaçlarını karşılamaya hem de kendi sağlığınızı stabil tutmaya çalışırken çok ama çok özverili davranmanız gerekir.

İnstagram hesabımdan sevgili petcanlar denemem için bana bentonit topaklaşan kedi kumunu gönderdiği zaman diliminde güzel kızımı kaybetmiştim. Odamın bir köşesinde duran bu ürünü her görüşümde hüngür hüngür ağlıyordum.


Can dostunuzu olur da bir gün kaybederseniz ilk yapmanız gereken şeylerden biri onun camdan görebileceği yerlere gece ya da sabah erken saatlerde ortalık sessizken sevdiği yiyeceği ile seslenerek bakmak olmalı. Bunun dışında mama kabını ve su kabını pencerenizden rahatlıkla görebileceğiniz bir noktaya indirmenizi tavsiye ederim. Hatta yatağını ; yani ona evini hatırlatacak  ve kendi kokusunu alabilecek şeyleri indirmeniz gerek. Kendi kullandığı kedi kumunu yine evin görebileceğiniz iki noktasına serpiştirmeniz gerek. Ve en önemlisi de sabır... Çok zor olsa da... Kısırlaştırılmış kediler diğer kedilere oranla daha fazla evlerine geri dönüyor. Tasma çok önemli bu durumda. İsimli adresli tasma mutlaka takmamız gerekiyor. Hatta mümkünse gps li tasma kullanmak en garanti yol.



 Çok şükür ki güzel kızımı zor geçen 3 günün sonunda beni çok özlemiş bir şekilde buldum. Rabbim kimseye böyle bir durum yaşatmasın diyerek deneyimlerimizi ufaktan anlatalım 



İlk olarak şunu belirtmek istiyorum astım hastasıysanız dikkat etmeniz gereken iki faktör var
1) Kumunuzun bentonit olmasına ve topaklanması
2) Kum kabınızın mutlaka kapalı olması

Bununla birlikte can dostunuzun sağlığı ve kendi sağlığınız için de kumun tozutmayan özellikli olması ve kokuyu iyi hapsetmesi  çok önemli. Ben Aryanın kum kabını iyice temizleyip kendi halinde kuruttuktan sonra Armokitty bentonit topaklanan kumun hepsini döktüm ve gözlemlemeye başladım. 

Kedinizin kumunu normalde 2-3 günde bir düzenli olarak temizlemeli ve havalandırmalısınız. Ama çalışma ve okul yoğunluğundan dolayı bir haftayı geçkin bir süre kumu temizleyip havalandıramadım. Bu süreçte kum koku oluşumunu çok güzel bir şekilde absorbe  etti. Bu benim için en büyük artılarından biri. Bir çok bentonit kedi kumuna oranla çok az tozutma yaptı. 

Ben 15 günde bir eski olan kumu döküp kum kabını iyice steril ettikten sonra yeni kum ekliyorum. Gramaj büyüklüğü ise bu yönden çok büyük avantaj. 

Gelelim temizliğine; topaklanan bir yapıya sahip olduğu için temizlerken size ekstra kolaylık sağlıyor.Yüksek emiş gücüne de sahip. 


Kedinizin sağlıkla kullanabileceği çok güzel ürünlerden biri :)


Armokitty Topaklanan Bentonit Kumu http://www.petcanlar.com/ adresinden çok kolay ve hızlı bir şekilde sipariş edebilirsiniz. Üstelik indirimlerden yararlanmak ve haberdar olmak için abone olmanız yeterli 

İnstagram üzerinden makeuparya ve petcanlar ı takip etmeyi unutmayın



Umarım faydalı ve güzel bir yazı olmuştur. Yeni yazılarda buluşmak üzere 

Unknown

Blog Sahibi

Yorum Bırakmayı Unutmayın :)

1 yorum:

  1. merhaba seni takipteyim bende bloguma davet ediyorum:) http://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil