Yves Rocher Göz Farı Bazı

by 10:16 5 yorum
Merhabalar :)
 Bugün size Yves Rocher Göz Farı Bazından  bahsedeceğim. Bildiğiniz üzere gözümüze makyaj yaptıgımızda  havanın sıcaklıgı , nem , cilt tipi , uyguladığımız ürünün yapısına bağlı olarak ürünlerimizi uyguladıktan sonra göz kapağımızda topaklanma, bulaşma veya uyguladığımız ürünün rengini tam alamama gibi durumlarla karşı karşıya kalıyoruz. Bu yüzdden göz makyaj ürünlerini kullanmadan önce cildimize uygun bir baz kullanmamız gerekiyor.
               Benim cildim kurudan karmaya, hatta havalar sıcak ve nemliyse karmadan yağlıya dönük ve her şeye reaksiyon gösterdiği için kullanacağım bazın hem dengeleyici hem de  kimyasal içermemesi gerekiyor. Yves Rocher hem uygun hem de clidimin ihtiyacını karşılayan bir far bazı çıkarmış.





Şimdi bu ürünü değerlendirelim. Öncelikle çok küçük olması başta bana uzun süre yetmeyeceğini düşündürdü. Ürün 7 ml, mağazadaki bayan gnlük makyaj yapan bir bayana 3 ay yeteceğini söyledi açıkçası buna pek inanamadım ama eve gelip ürünü denediğimde 3 ay olmasa da en az 2 ay belki de iki buçuk ay yetebileceğini kendi gözlerimle görmüş oldum. Temizleyip nemlendirdiğiniz cildinize mercimek tanesi kadar alıp iki göz kapağınıza uygulayabliyorsunuz. Evet mercimek tanesi kadar baz iki göz kapağınıza fazlasıyla yetiyor. Diğer denediğim The Balm ın far bazı gibi  kurumasını beklemenize gerek yok.





Üzerine ekstra ten rengi far sürmenize de gerek bırakmayan bir ürün. Günlük sade bir makyajda yani sadece maskara sürüp çıkarken kullandığınız zaman da göz kapağınızı çok aydınlık gösteriyor. Üstelik pürüzleri ve ince çizgileri de dolduruyor. Şimdi karşılaştırmalı bir şekilde farı baz varken ve yokken göstereceğim




Sol taraftaki sürdüğüm farda baz uygulamadım. Sağ taraftaki farda baz uyguladım. Hem tozlanma yapmadı hem de pigmenti tam olarak çıkardı. Aldığım gün evde hemen deneyip 3 4 saat gözlemledim ve gayet başarılı buldum.  Ben bu ürünü hem içeriğinden dolayı hem de hızlı uygulama , azıcık miktarın yeterliliği, pigmentleri başarılı bir şekilde belirginleştirmesi ve gözde yağlı his vermediği için başarılı buldum.


                    Bu ürünü indirimden 13 Tl ye aldım. Umarım faydalı olabilmişimdir. Gününüzün her zamankinden kat ve kat güzel geçmesi dileği ile. Sevgiler..

Unknown

Blog Sahibi

Yorum Bırakmayı Unutmayın :)

5 yorum:

  1. Sayfanizi cok basarili buldum.benim gibi makyaj konusunda bilgisi olmayan biri icin cok aydinlatici bir yazi olmus.bende far bazini cok arastirdim milimi kucuk olunca sizin yasadiginiz tedirginleri yasayip almaktan vazgecmistim.fakat simdi sayenizde kararimi verdim😊cok tesekkur ederim.en kisa zamanda alicam urunu.😇😊

    YanıtlaSil
  2. Guzel yorumlariniz icin asil ben tesekkur ederim :) siddetle denemenizi tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil
  3. the balm mı yves roche mi birini seçmeniz gerekirse ? benim göz kapağım çok düşük ve sürdüğüm eye liner hemen akıyor sizce hangisini almalıyım ve içerik olarak hangisi daha iyi ? teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yves rocher derim. Hem icerik olarak daha masum hem de bir tik daha dayanikliliga sahip. En kisa zamanda karsilastirmali bir yazi yaziim bununla ilgili

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim bugun sordum yves roche nin içeriğinde zararli madde yokmuş balm daki gözünün yanmasina ya da goz kapağının kurumasina neden olmus bir cok sikayet gordum sanirim yarin yves roche den alacağım :)

      Sil