The Balm Shady Lady palet

by 15:20 8 yorum
Merhabalar;
  Bugun size çok fazla kullanmasam da The Balm hastası olarak koşa koşşa gidip aldığım bir paletten bahsetmek istiyorum :)

The Balm yine yeni yeniden harika bir sunum yapmış :)
Palet simli ve hafif sedefli rnklerden olusuyor. Yumusak dokusu ve pigmentasyonu çok iyi. Fakat far fırcasına alırken ve göz kapağına srerken tozlanma yapıyor


Yukarıdan aşşağıya renkleri tanıyalım

Luscios Lani , Shamelles shana, Caught in act courtney


Jealous jordana, Risque renee, Curvy cami



Jet-setting Jennefer , All about alex, Easy wheezie



    fiyatı 79 Tl ydi sanırım . Agır ve sedefli makyaj yapmayı sevenler için olmazsa olmaz bir palet



       umarım faydalı olabilmişimdir :))

Unknown

Blog Sahibi

Yorum Bırakmayı Unutmayın :)

8 yorum:

  1. Jealous jordana rengi yüzünden elim sürekli gidiyor bu palete ama bir renk içinde değmezki :(

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bloğunuzu izlemeye ve takibe aldım ben de beklerim görüşmek üzere =)
    http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. pigmantasyonları harika :)
    seni blogdan ve instagramdan takibe aldım bana da beklerim :)
    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Alınacaklar listemde, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. Cok guzel gorunuyorlar fakat simli olmalari beni biraz dusundurdu :(
    Blogunuzu takipteyim bu arada beklerim

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel renkler. Günlük kullanıma uygun değil sanki. Bende takipteyim.

    YanıtlaSil
  7. Sırf kutusu için bile alınabilir bence. O ne şık bir kutu öyle :)))

    YanıtlaSil
  8. Sırf kutusu için bile alınabilir bence. O ne şık bir kutu öyle :)))

    YanıtlaSil